A Coffee Made Happy egy globális program kávétermesztők számára, melyben a Tassimo márka is jelentős szerepet vállal. Mi is pontosan a Coffe Made Happy program célja, és miként kívánja ezt elérni? Alábbi cikkünkből kiderül.
A kávé fogyasztása boldoggá teszi az embereket. Felélénkül tőle elméjük és testük, összehozza a barátokat, ürügyet ad pár percnyi szünetre és élvezni a nyugalmat. Rövid vagy hosszú, tejjel vagy tejszínnel, külön ízesítéssel, a lényeg mégiscsak maga a kávé. A kávé pedig mindig lehet jobb és több.
A kávé kereslet világszinten évről évre egyre inkább növekszik. Épp ezért meghatározó szempont olyan megoldást találni, mely lehetővé teszi a fenntartható mennyiségű és minőségű kávétermesztést. Ezzel szemben a farmerok sokszor nehezen tudnak megélni csak a kávétermesztésből, nehezen teremtik meg maguknak a jólétet és anyagi biztonságot. Ez többnyire annak köszönhető, hogy nem egy vonzó iparágként tekintenek a kávétermesztésre. Pedig a kávétermesztés jövedelmezővé válhat, ha a farmerok megfelelő támogatást kapnak oktatás terén is, melyek során magabiztos szaktudást szerezhetnek kávétermesztésből és üzleti jártasságokat sajátíthatnak el. A Coffee Made Happy program pedig azért jött létre, hogy ezeket a feltételeket megteremtse. A Coffee Made Happy célja, hogy a kávétermesztés profitábilis, fenntartható, megbecsült és vonzó iparág legyen a következő kávétermesztő generációk számára is.
Jelenleg a következő országokban folyik a Coffee Made Happy programjain belül képzés a célok elérése érdekében:
- Honduras
- Peru
- Vietnam
- Indonézia
A Tassimo hisz abban, hogy az élet legjobb választásai azok, amik nem kényszerítenek válaszút elé
A Tassimo támogatja azokat a döntéseket és választásokat, amelyek a szabadság és a lehetőségek érzéseit adják meg nekünk. A Tassimo véleménye szerint, amikor a nők válaszút elé kerülnek vagy segédkeznek a döntések meghozatalában a családi életben és a háztartásban, a nők sokkal okosabb és jövedelmezőbb döntéseket hoznak. Épp ezért a Coffe Made Happy programban a Tassimo támogatja a nők jelenlétét kávétermelő közösségekben, vagyis segíti a nőket kiemelkedni ebben az iparágban, hiszen döntéseik ösztönszerűen segíthetik saját gazdaságukat.